Müseyip Erdoğmuş,Aleviler olarak partileşme sürecine girdiklerini açıkladı.

ALEVİ DEDESİ ERDOĞMUŞ ÖNDERLİK EDECEK

USESAM Yönetim Kurulu Başkanı Alevi Dede Önderi Pir Müseyip Erdoğmuş, Aleviler olarak partileşme sürecine girdiklerini açıkladı. Erdoğmuş, “Siyasette dağınık hareket etmenin bedelini, Aleviler olarak en çok bizler çektik” ifadelerini kullandı.

ALEVİLER PARTİLEŞME SÜRECİNE GİRDİ: ALEVİ DEDE ERDOĞMUŞ ÖNDERLİK EDECEK

USESAM Yönetim Kurulu Başkanı Alevi Dede Önderi Pir Müseyip Erdoğmuş, oy oranlarının yüzde 20 olmasına rağmen hiçbir etkileri olmadığına dikkat çekerek, “Siyasette dağınık hareket etmenin bedelini, Aleviler olarak en çok bizler çektik. Oy oranımız yüzde 20 olmasına rağmen, maalesef hiçbir etkimiz olmadı.

Ben Müseyip Erdoğmuş olarak, Alevileri bir araya getirebilmek için son 15 yıldır geceli gündüzlü gayret gösteriyorum. Tabii bu mücadelemde yanımda en az 500 kişilik Dedelerden oluşan bir ekipte var. Bu ekip beni hiç yalnız bırakmadı. Kendilerine bu konuda müteşekkirim. Artık sona geldik. Alevilerin neredeyse yüzde Yetmişe yakını bizimle birlikte hareket ediyor” dedi.

MÜSEYİP ERDOĞMUŞ: HAK ETTİĞİMİZ YERE GELECEĞİZ

Alevilerin, iş dünyasında ve bürokraside hak ettikleri yerlere geleceklerini belirten Erdoğmuş, “Önümüzdeki dönemde göreceksiniz, Alevi çocukları artık işsiz kalmayacak ve iş adamlarımız hak ettikleri güce gelecekler. Bürokraside Alevilerin ciddi bir gücü olacak. Bizim ulaşamadığımız ve bu kervana katılıp destek vermek isteyen tüm Canlara, Müseyip Erdoğmuş olarak cep telefon numaramı veriyorum. ( 0534 068 15 68 ) Bu numaradan bana ulaşabilirsiniz” diye konuştu.

GELİN CANLAR BİR OLALIM

Alevi Dede Önderi Pir Müseyip Erdoğmuş, partileşme sürecinde önerileri olan Alevilerin kendisi ile iletişime geçmesinin önemine dikkat çekerek, şu ifadeleri kullandı:

Partileşme sürecinin Öncülüğünü ve Koordinatörlüğünü ben yapıyorum. Önerileri olan canların ben Müseyip Erdoğmuş’la iletişime geçmeleri hayati önem taşımaktadır. Gelin Canlar Bir Olalım, İri Olalım, Diri Olalım. En içten Sevgi Saygı ve Aşkı Muhabbetlerimle”

Yorum bırakın